Terveys ja hyvinvointi

Tämä ei ole vaikeaa. Sadan lääkärin mukaan ainakin 60 prosenttia kroonisista sairauksista olisi vältettävissä 12 yksinkertaisen toimintatavan avulla.

Me kerromme, mitä sinun on hyvä tietää valitessasi aurinkovoidetta ja nauttiessasi auringonsäteistä.

Tutkimusten mukaan säännöllinen hieronta on yksi yksinkertaisimmista ja tehokkaimmista tavoista vähentää stressiä ja parantaa mielialaa. 

Kun lihaksia särkee, moni turvautuu ensimmäiseksi särkylääkkeisiin. Hyödyllisiltä vaikuttavat lääkkeet (kuten ibuprofeeni) voivat kuitenkin pitkäaikaisessa käytössä lisätä vatsahaavan, ruuansulatuskanavan verenvuotojen, korkean verenpaineen ja sydänkohtauksen riskiä. 

Selkää ei usein tule ajatelleeksi ennen kuin se alkaa oireilla. Niin kauan, kun arkiset askareet, kuten pyykkikorin nostaminen, lapsen kantaminen sylissä tai pöydän ääressä istuminen onnistuvat, emme muista, miten tärkeä selän kunto on normaalissa arkielämässä.

Eikö puhtisi riitä koiran iltapäivälenkkiin? Nuokutko sohvalla tv-sarjojen uusintojen edessä? Voit tehdä muutakin kuin vaihtaa kanavaa. Elämäntapojen muuttaminen ei ole niin vaikeaa kuin kuvittelet!

Kun päässäsi alkaa jyskyttää, älä anna kivulle valtaa. Joku näistä seitsemästä konstista voi karkottaa päänsäryn ennen kuin se pilaa koko päivän.

Näissä kahdeksassa ruoka-aineessa on niin paljon ravintoaineita ja antioksidantteja, että ne kannattaa pitää osana ruokavaliota ympäri vuoden.

Pienet muutokset päivittäisissä rutiineissa voivat auttaa ehkäisemään sydänsairauksia. Esittelemme 15 tapaa vähentää riskiä sairastua niihin. Valitse joukosta muutama, joita testaat jo tänään, ja kokeile, saatko pikkuhiljaa otettua kaikki käyttöösi.

Miksi näyttäisit ikäiseltäsi, jos voit näyttää paljon nuoremmalta? Näiden yksinkertaisten vinkkien avulla et ainoastaan kohenna ulkomuotoasi, vaan myös tunnet olosi paremmaksi.

Sivut

Tilaa syöte RSS - Terveys ja hyvinvointi